Le notizie dello Sportello

Culture furlane, dai 5 ai 15 di Mai une setemane lungje undis dîs

Si clame “Setemane”, ma e dure undis dîs. E je la novesime edizion de Setemane di Culture Furlane, il cartel di events promovût e coordenât de Societâ…

→ leggi tutto

La Patrie dal Friûl e fâs fieste, ai 25 di Març a Udin une serade di solidarietât e di furlanetât

Vinars ai 25 di Març a Udin lì dal teatri San Giorgio, tacant di 8 e mieze di sere, si fasarâ fieste pal mensîl in lenghe furlane La Patrie dal Friûl,…

→ leggi tutto

Finanziaments pai audiovisîfs in lenghe furlane, al è fûr il prin bant dal Fonts Regjonâl. Scjadince ai 25 di Març

Une buine gnove par cui che al prodûs audiovisîfs in lenghe furlane. Il prin bant dal 2022 dal Fonts Regjonâl pal Audiovisîf al previôt un…

→ leggi tutto

Al è fûr il bant pe cuinte edizion di Vôs de Basse, il concors che al va dilunc a sburtâ la scriture par furlan

Al è timp fin ai 29 di Avrîl dal 2022 par partecipâ ae gnove edizion dal concors leterari in lenghe furlane Vôs de Basse. Chel che vie pai ultins agns…

→ leggi tutto

In ricuart di Jacum dai Zeis un concors par contis umoristichis par furlan e par talian

In ocasion dai cent agns de muart di Giacomo Bonutti, cognossût dai furlans tant che Jacum dai Zeis, il setemanâl il Friuli al promôf un concors…

→ leggi tutto

Fâ sù une Europe unide fondade su democrazie, dirits e citadinance, ai 10 di Dicembar un incuintri a Udin inte Aule 2 di vie Tomadini

Vinars ai 10 di Dicembar a Udin si fevele de Europe e dal so avignî. A 2 e mieze dopo di misdì inte Aule 2 dal pôl economic juridic di Vie Tomadini…

→ leggi tutto

Contemporanea, a Gurize ai 2 e ai 16 di Dicembar doi 'seminaris di storie, societât e comunicazion

Doi 'seminaris di aprofondiment, doi incuintris cun ancjetancj studiôs e autôrs e dôs ocasions di confront cun almancul trê libris e diviers…

→ leggi tutto