Lis gnovis dal Sportel

'Vôs de Basse', concors leterari cence confins. Ricognossiments in Friûl, in Spagne e in Argjentine. Ai 3/12 un spetacul di premiazion


Sabide ai 3 di Dicembar a 4 dopo di misdì, inte Vile Dora a San Zorç di Noiâr e je stade fate la cerimonie di premiazion e je stade fate la…

→ lei dut

Il grant finâl di Suns Europe 2022. Ai 25/11 a Gurize resonaments e sugjeriments par Go! 2025 in non dal dirit ae lenghe e ae diversitât e a pro de promozion dal teritori

Si sint ancjemò il rivoc dai ultins apontaments di Suns Europe 2022, la edizion di chest dal festival european des arts in lenghe minorizade che dopo…

→ lei dut

Furlan a scuele, e je ore di lâ... cun “Anìn!”, un gnûf sussidiari i doi volums

Si clame “Anìn!” e al è il gnûf sussidiari pal insegnament intes scuelis doprant la lenghe furlane intes scuelis primariis. Al è stât metût adun daûr…

→ lei dut

Lotis dal Cormôr, ai 11 di Novembar storie, narative, poesie e musiche si dan dongje a Ligugnane di San Vît dal Tiliment

Vinars ai 11 di Novembar a 9 di gnot  a Ligugnane di San Vît dal Tiliment, li dal circul Arci Cral “Angelo Galante – Ciliti”, si fasarà une serade di…

→ lei dut

Ai 21 di Otubar a Udin si fevele des minorancis linguistichis inte regjon Friûl-VJ

Vinars ai 21 di Otubar a Udin si provarà a fâ il pont de situazion in cont de tutele des minorancis linguistichis inte regjon che e ten dongje la plui…

→ lei dut

Patriarcjis tal cûr de Europe. Ai 13 di Otubar a Udin si presente il gnûf libri di Diego Navarria

Joibe ai 13 di Otubar, a 6 sot sere, li de Librarie Tarantola, in vie Vittorio Veneto a Udin, al vignarà presentât il gnûf libri di Diego Navarria Pa…

→ lei dut

Radio Onde Furlane e fâs il cambi di stagjon. Dai 26 di Setembar al torne il palinsest standard e a tachin programs gnûfs

Cu la fin dal Istât al mude ancje il palinsest di Radio Onde Furlane, che al lasse in bande la struture stagjonâl, cun cualchi program di mancul e cun…

→ lei dut

Universitât dal Friûl, sedis sieradis inte setemane di Madone di Avost

Vie pe setemane de Madone di Avost, dai 15 ai 21, dutis lis sedis dal Ateneu a Udin, Gurize, Pordenon e Glemone a restaran sieradis.
Cun di plui, fin…

→ lei dut