Le notizie del CIRF

Il CIRF al inmanee doi gnûfs cors gratuits di lenghe furlane pai dipendents publics. Il prin al tache ai 28 di Març

corso anno 2022

Ancje vie pe Vierte il Centri interdipartimentâl pal disvilup de lenghe e de culture dal Friûl (CIRF) de Universitât dal Friûl al inmanee gnûfs cors gratuits di lenghe furlane pai dipendents des aministrazions publichis,par che a puedin cjapâ sù lis competencis linguistichis che a coventin par fâ il ben lôr mistîr di “civil servants” in linie cun ce che a previodin l'articul 6 de Costituzion de Republiche Taliane e lis leçs di tutele, a nivel statâl e regjonâl.

La gnove ativitât formative, che e ven metude adun daûr de leç 482 dal 1999, e vignarà screade ai 28 di Març e e larà dilunc fintremai ai 15 di Jugn.
Il prin cors, di nivel di fonde, si davuelç dai 28 di Març ai 4 di Mai, il secont, di nivel intermedi, al scomence ai 16 di Mai e si siere ai 15 di Jugn.
Ducj i doi i cors a son dividûts in dîs  incuintris (il lunis e il miercus cun orari 15.00-18.00 par un totâl di trente oris par om) e si fasaran in linie su la plateforme informatiche Microsoft Teams.

I corsiscj che a passaran l'esam finâl e che a varan frecuentât almancul l'80% des oris a otignaran un atestât di frecuence cun merit. 

Par informazions e par notâsi al è pussibil contatâ la segretarie organizative dal CIRF al numar di telefon 0432 556480 o midiant la pueste eletroniche ae direzion cirf(at)uniud.it (segretarie dal CIRF) o sportel.furlan(at)uniud.it (Sportel pe Lenghe Furlane). 

Il modul di iscrizion si pues discjamâlu culì.

Indietro