Lis gnovis dal Cirf

Cors di furlan par students UNIUD e zovins fin ai 29 agns

Cors di furlan

Slargjâ la ufierte formative pai students, vierzint di plui la proprie puarte di cjase. Cheste la propueste dal Centri Interdipartimentâl pal svilup de lenghe e de culture dal Friûl (CIRF), che al à pensât di inmaneâ doi cors di lenghe e culture furlane pai iscrits ae Universitât dal Friûl e pai zovins fin ai 29 agns, di mût di fâur cognossi miôr la ricjece de nestre tiere, sedi a nivel linguistic, sedi par chel che al inten la storie, lis tradizions e il teritori. Lis lezions, che si davuelzaran dulinvie dal mês di Novembar, a consistin in 10 incuintris, par un totâl di 20 oris, e a tacaran ai 30 di Otubar, cuntune cerimonie di scree che si fasarà a lis 17.30 te Sale dal Consei di Palaç Garzolini-di Toppo Wassermann. Un cors si tignarà ai Riçs (Aule 1), di lunis e di miercus, cun orari 17.00-19.00; chel altri si davuelzarà tal Palaç Antonini (Aule 9), il lunis e la joibe, cun orari 14.00-16.00. La ativitât e je metude in pîts cul patrocini de Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane (ARLeF) e de Societât Filologjiche Furlane e cu la poie de Fondazion Friuli. Pai partecipants che lu volaran, dongje des lezions frontâls, a son in program ancje visitis vuidadis a realtâts locâls, tant che lis sedis de ARLeF e de Filologjiche, i studis di Radio Onde Furlane e i archivis de biblioteche umanistiche dal Ateneu. Ae fin des lezions e je previodude une prove par stazâ lis competencis. A ducj i iscrits ur vignarà dât un atestât di partecipazion.

Il modul di iscrizion si pues scjamâlu dal sît dal CIRF: cirf.uniud.it. Par informazions e pes iscrizions si pues clamâ il CIRF al numar 0432 556480 o pûr mandâ un messaç di pueste eletroniche a sportel.furlan@uniud.it o a cirf@uniud.it