Lis gnovis dal Cirf

Consegne atestâts master "Insegnâ in lenghe furlane"

Events e iniziativis

1n di Avrîl dal 2010

In ocasion de Fieste dal Friûl, vie pe buinore dal 1n di Avrîl, te sale cunvignis di Palaç Antonini (vie Petracco 8, Udin), a vignaran dâts fûr i atestâts dal master di II nivel e dal cors di inzornament "Insegnâ in lenghe furlane". La cerimonie e tacarà aes 10.30, cun intervents de prof.e Piera Rizzolatti, diretore dal master, prof.e Cristiana Compagno, Magnific Retôr de Universitât dal Friûl, prof. Gianluca Foresti, Preside de Facoltât di Siencis de Formazion, prof.e Antonella Riem, Preside de Facoltât di Lenghis e Leteraturis Forestis, dot. Roberto Molinaro, Assessôr ae culture de Regjon FVJ, dot. Lorenzo Zanon, President de ARLeF, dot.e Daniela Beltrame, dirigjent scolastic regjonâl e de dot.e Dorotea di Marco, corsiste dal master. La iniziative e je inmaneade de Universitât dal Friûl, in colaborazion cul CIRF e cu la ARLeF.