Lis gnovis dal Cirf

Ai 10 di Mai si fevele di sostignibilitât alimentâr e comunicazion

Events e iniziativis

Un event inmaneât dal CIRF inte suaze de Setemane de Culture Furlane

Inte suaze de Setemane de Culture Furlane, coordenade de Societât Filologjiche Furlane si davuelç lunis ai 10 di Mai a 6 e mieze sot sere un incuintri inmaneât de bande dal CIRF del Universitât dal Friûl.

L'apontament al frontarà il teme de relazion tra la sostignibilitât alimentâr e la comunicazion cirint di capî cemût mai che si cjacare cussì tant de prime, se i consumadôrs a san ce che e vûl dî e se la comunicazion e po judâ a difondi une plui amplie cussience a rivuart.

Si fevelarà ancje dal compart alimentâr dal F-VJ, par viodi se la cuistion de sostignibilitât e je tratade come che si devi e cu la juste atenzion.

Al dibatiment a parteciparan Giulia De Luca, dotorande de Universitât dal Friûl, e trê docents dal ateneu furlan, ven a stâi Francesco Marangon, Stefania Troiano e Silvia Bolognini, che si ocupin za di un pieç e in manieris diferentis dal studi di cheste tematiche.