Lis gnovis dal Cirf
Certificazion linguistiche pe lenghe furlane, al è tacât il prin cors inmaneât de Universitât dal Friûl
Martars ai 20 di Setembar e je stade fate la prime lezion dal prin cors di lenghe furlane che al permet di rivâ a vê competencis linguistichis di nivel C daûr di ce che al previôt il Cuadri Comun European di Riferiment metût adun dal Consei de Europe.
La ativitât didatiche, inmaneade de Universitât dal Friûl, si insuaze tal percors che al à chê di meti in vore il sisteme di certificazion linguistiche pal furlan. Dopo dal bant dât fûr de bande de ARLeF tal mês di Jugn e dopo de selezion dai candidâts cu la creazion di une liste di cuarantevot di lôr (su sessante che a vevin fat domande) che a son risultâts idonis, al è tacât il cors che al coinvolç i prins vincjecuatri de graduatorie.
A son previodudis vincj lezions par un totâl di cincuante oris. La soministrazion dal cors, par cure dal Cirf de Universitât dal Friûl, e cjape dentri lezions in presince e in linie. Il cors si sierarà ae fin di Novembar.
La Vierte passade, simpri inte suaze de metude in vore des normis specifichis de leç regjonâl 29/2007 in cont de certificazion des competencis linguistichis, a jerin stâts prontâts i materiâi didatics pai nivêi A, B e C.