Lis gnovis dal Sportel

FaSÌN. net, il progjet di promozion de citadinance digjitâl metût adun de APS KLARIS ancje cul patrocini de Universitât dal Friûl si siere cheste setemane cun doi apontaments a Voleson e a Felet

FaSÌN. net – Famiglie Sicure INsieme nella rete al è daûr a finî. Il progjet metût adun de bande de APS KLARIS cun chê di disvilupâ percors formatîfs sui temis de citadinance digjitâl a pro di un ûs dal web sigûr e cussient si siere vie par cheste setemane. Martars ai 31 di Mai a Voleson (inte sale Roma di place dal Marcjât 2) a 9 mancul un cuart di sere e je in progran la ultime conference publiche dal titul Libertà di navigazione? intant che miercus il 1n di Jugn a Felet (inte sale dal Consei comunâl dal Comun di Tavagnà) a 6 sore sere si fasarà la taule taronde finâl dal progjet. In chê ocasion Andrea Paschetto dede Universitât dal Friûl al presentarà in struc i risultâts di un studi sul impat de didatiche a distance sui adolessents, fate suntun campion di passe 1300 fantatis e fantats des scuelis secondariis di secont grât de provincie di Udin. 

Il progjet FaSÌN. net – Famiglie Sicure INsieme nella rete al met dongje la taule taronde finâl, une serie di laboratoris cui fruts, un cicli di conferencis par ducj e sîs trasmissions par radio, fatis e passadis su Onde Furlane e ancjemò a disposizion in podcast.

La iniziative e je stade metude adun cul finanziament de Regjon autonome Friûl-Vignesie Julie midiant des risorsis statâls dal Ministeri dal lavôr e des politichis sociâls, cul patrocini de Universitât dal Friûl e dai Comuns di Bicinins, di Cjarlins, di Caprive, di Martignà, di Pagnà, di Premariâs, di Tavagnà e di Voleson e Darzin cu la colaborazion de cooperative Informazione Friulana e de associazion MEC – Media Educazione Comunità.
 
Par savênt di plui: klarisweb.wordpress.comhttps://www.facebook.com/AssociazioneKlaris.

Indaûr