Lis gnovis dal Sportel

Borse di Ricercje "Alessandro Secco" 2018

Concors

Borse di Ricercje "Alessandro Secco"
Sandri dai Juris
Prime Edizion - 2018

Il Fogolâr Furlan di Milan al burìs fûr, cul patrocini de Societât Filologjiche Furlane, n. 1 borse di studi - assegn premi par un student universitari che al scrivedi une tesi di lauree magjistrâl o di specializazion su chest argoment: "Lenghe e culture dal Friûl". La borse di studi e colarà ogni doi agns. A puedin fâ domande al bant ducj chei che a vedin almancul un di chescj recuisîts: lauree di prin nivel/ specializazion/ dotorât in linguistiche. No son limits par chel che al inten la residence o citadinance.

Lis domandis a varan di rivà dentri di misdì di miercus ai 20 di Jugn dal 2018.

In zonte il bant.

Par plui informazions: