Lis gnovis dal Sportel

Al è jessût il libri “L’identità del Friuli: scienza e coscienza”, il Cantîr dal Ateneu al resone in cont di identitât e di autoguvier

Juste ae fin dal 2021 al è saltât fûr par Forum Editrice Universitaria Udinese il libri, par cure di Claudio Cressati, dal titul L’identità del Friuli: scienza e coscienza.

La publicazion si insuaze inte iniziative Cantiere Friuli de Universitât dal Friûl e e met  dongje i contribûts di diviers di lôr, tacant de jentrade di Elena D'Orlando, diretore dal DISG dal nestri Ateneu, e dai cjapitui scrits di Roberto Grandinetti, di Sabrina Tonutti, di Cesare Scalon, di Federico Vicario e di Marco Stolfo, che a frontin il teme de identitât dal Friûl doprant lis “clâfs” des lôr dissiplinis specifichis: de storie ae linguistiche, de antropologjie ae economie e fintremai aes siencis politichis, juridichis e sociâls.

Altris informazions in cont dal libri si cjatin culì.