Lis nestris ricercjis

Par un Ateneu furlan. I 40 agns de Univeristât dal Friûl

dai 10 ai 25 di Mai dal 2018

Mostre inte suaze de Setemane de Culture Furlane e di vicino/lontano

In ocasion dai 40 agns dal inviament dai prins cors di lauree, il CIRF de Universitât dal Friûl al à prontât un apontament dopli par ricuardâ chês che a son stadis lis bataiis par vê un Ateneu logât a Udin. Ai 10 di Mai, cun di fat, te suaze de Setemane de Culture Furlane e di vicino/lontano, a son in program la scree de mostre “Nascita di un Ateneo. Dal terremoto una tenda per il futuro”, e la cunvigne “Par un Ateneu furlan. I cuarante agns de Universitât dal Friûl”. Fin ai 25 di Mai, duncje, te jentrade di Palaç Antonini si podaran viodi i panei che a ricostruissin il percors de racuelte di firmis pe istituzion di une Universitât autonome, cun fotografiis e tescj metûts adun dal delegât dal Retôr pe Culture, Francesco Nazzi, che a saran insiorâts di cartelons e manifescj de epoche.

Culì l'invît e une cerce dai documents rincurâts dal sportel pe lenghe furlane dal CIRF.

Fotografiis