Cors, an 2018
Cors gratuits di furlan par miorâ lis relazions publics cul teritori e cui utents
Ai 29 di Març al scjât il tiermin par notâsi ai cors di furlan par dipendents de Publiche Aministrazion
Viodût l’interès stiçât des edizions passadis dai cors di furlan pai dipendents de Aministrazion Publiche, il Centri Interdipartimentâl pal svilup de lenghe e de culture dal Friûl (CIRF) de Universitât dal Friûl al inviarà une gnove edizion dai cors par miorâ lis relazions dai Ents Locâi cul teritori e cui citadins.
Tacant cui 5 di Avrîl dal 2018, cun di fat, al scomençarà un gnûf cicli di incuintris, cun programs di nivel intermedi e avanzât. La ativitât formative e varà une durade di 30 oris, dividudis in 12 lezions che si davuelzaran in aulis dal pôl umanistic dal Ateneu di Udin. Ai corsiscj che a passaran l’esam finâl e che a varan frecuentât almancul l’80% des oris ur vignarà dât un atestât di frecuence cun merit. Il materiâl didatic al sarà dât fûr vie pes lezions, daûr des indicazions dal docent.
La iniziative, che e je metude in vore in gracie de leç 482 dai 15 di Dicembar dal 1999 (pe tutele des minorancis linguistichis storichis), e rapresente un strument zovevul par chei che a lavorin intun Ent Public tal teritori furlanofon e che a àn voie di miorâ lis lôr competencis linguistichis e il contat cui utents. Cun di plui, cheste iniziative e rispuint aes indicazions de L. R. 29/2007, che e previôt di doprâ la lenghe furlane tai Ents Publics e tes societâts di servizis ae popolazion.
Par altris informazions si pues contatâ la segretarie organizative dal CIRF ai numars 0432 - 556480/556484 o pûr midiant di pueste eletroniche a cirf@uniud.it (segretarie dal CIRF) e caterina.rossi@uniud.it (tutor).
In zonte la schede dai cors, il calendari des lezions e il modul di iscrizion.