Le notizie dello Sportello

Suns Europe 2022, il belanç de prime part al è une vore positîf. Apontament finâl ai 26 di Novembar e avîs di selezion viert fin ai 31 di Lui

Al è une vore positîf il belanç de prime part di Suns Europe, il festival european des arts in lenghe minorizade, inmaneât de cooperative Informazione…

→ leggi tutto

Al tache Mittelfest 2022 e al è ancje spazi pe lenghe furlane. I prins apontaments ai 25 e ai 26 di Lui cun “Rosada!” e “Pozzis, Samarcanda”

Ancje inte edizion di chest an di Mittelefest al sarà spazi par events e spetacui ancje in lenghe furlane.

Il prin apontament al è par lunis ai 25 di…

→ leggi tutto

Al rive Suns Europe 2022. Dai 30 di Jugn ai 15 di Lui incuintris, events e concierts

Art, contaminazion, talent, pluralisim linguistic, creativitât! Suns Europe al sarà, inmò une volte, dut chest! Il festival des arts in lenghe…

→ leggi tutto

"Os, Mos, Boboròs", dai 21 ai 24 di Jugn a Plêf  di Cjamin e a Bugnins cuatri apontaments in memorie di pre Gilberto Pressacco

Dai 21 ai 24 di Jugn tal teritori dal Comun di Cjamin dal Tiliment si davuelç Os, Mos, Boboròs, progjet culturâl in memorie di pre Gilberto Pressacco,…

→ leggi tutto

“Valori identitari e imprenditorialità”, dai 13 di Jugn ai 9 di Lui in Friûl un cors di perfezionament par undis zovins argjentins di divignince furlane 

E je in plen davuelziment la edizion numar 13 dal cors “Valori identitari e imprenditorialità”, iniziative formative speciâl pai zovins di divignince…

→ leggi tutto

“C'era una volta... Ruda”, ai 25 di Jugn a Rude si presente il libri di Luigi Gratton

Un libri che al conte la storie di un paîs. Al è ““C'era una volta... Ruda”, volum metût adun de bande di Luigi Gratton cul jutori dal Comun di Rude.

→ leggi tutto

Ai 21 di Mai a Cjasielis si scree la gnove edizion di Festintenda cun doi apontaments dedicâts Lotis dal Cormôr. Une conference a 6 sot sere e un conciert tacant des 9

Ai 19 di Mai al cole il 72esim inovâl dal inviament des Lotis dal Cormôr, la mobilitazion popolâr pal lavôr, pai dirits e pe dignitât de int de Basse…

→ leggi tutto