Le notizie del CIRF

La Ricjece da la Puaretât, ai 20 di Zenâr a Udin l'omaç in musiche e peraulis ae memorie di David Maria Turoldo 

Ai 6 di Fevrâr dal 1992 al murive David Maria Turoldo, predi, teolic, filosof, poete, scritôr e antifassist furlan. Cul intindiment di memoreâ il…

→ leggi tutto

Ai 2 di Dicembar il professôr Nereo Perini al finìs cent agns. I auguris e l'agrât dal CIRF

Chê dai 2 di Dicembar, massime par chest an, e je une zornade di fieste ancje par noaltris dal CIRF. Cun di fat, juste in chê dì al finìs cent agns il…

→ leggi tutto

Lotis dal Cormôr, ai 26 di Novembar inte cunvigne LabOral si presentin l'audiodocumentari di Rinaldi e il test teatrâl di Collavino

Lis Lotis dal Cormôr a van dilunc a fâ fevelâ di se. La memorie dal grant siopar par ledrôs che par plui doi mês al veve inflamât la Basse Furlane tra…

→ leggi tutto

Imersion linguistiche e istruzion plurilengâl, NPLD e Coppieters Foundation a inmanein ai 24 di Novembar a Palma de Mallorca une zornade di confront

Imparâ lis lenghis cul doprâlis par imparâ chês altris materiis. Si pues definî in struc in cheste maniere la metodologjie didatiche de imersion…

→ leggi tutto

Rosa Cantoni “Giulia”, ai 29 di Otubar a Udin si presente une racuelte di poesiis ineditis de partigjane furlane

Vinars ai 29 di Otubar a 8 e mieze di sere a Udin li de Aule 9 di Palaç Garzolini Di Toppo Wassermann (borc Glemone 92) e vignarà fate la presentazion…

→ leggi tutto

Il progjet ECCA al rive insom. Vinars al 1n di Otubar a Trent la conference finâl

Vinars al 1n di Otubar a Trent si davuelç la conference finâl dal progjet ECCA (European Charter Classroom Activities), metût adun cun chê di fâ intes…

→ leggi tutto
corsi anno 2021

Corso di lingua e cultura friulana per i giovani, anche quest'anno è stato un successo

Si è concluso lo scorso 20 settembre il nuovo corso di lingua e cultura friulana per i giovani, organizzato dal Centro per lo sviluppo della lingua e…

→ leggi tutto

Uffici chiusi nella settimana di Ferragosto

Come ogni anno, le attività si fermano per sette giorni

→ leggi tutto