Fieste de Patrie dal Friûl in Universitât

ai 9 di Avrîl dal 2018

Preseadis e Preseâts,

al è cun cetant plasê che il CIRF de Universitât dal Friûl us invide al apontament inmaneât te suaze de Fieste de Patrie dal Friûl, che si fasarà lunis ai 9 di Avrîl, a 4 e mieze dopomisdì, te Sale dal Consei di Palaç Garzolini-di Toppo Wassermann (vie Glemone 92, Udin). Tal incuintri a saran presentâts i ats de cunvigne “La universalitât tal pinsîr di pre Antoni Beline”, a pene burîts fûr de Forum te golaine dai Cuaders dal CIRF e publicâts cu la poie de Fondazion Friuli, che a cjapin dentri i intervents di bonsignôr Roberto Bertossi, Angelo Floramo e Gottardo Mitri. Prime de presentazion, il professôr Angelo Floramo al tignarà une lezion vierte dal titul “Cuatri ideis par savoltâ la fabriche dai students: identitât, lenghe, paisaç e fantasie te utopie concrete di pre Antoni Beline”. In zonte la locandine dal event e il comunicât pe stampe.